Οι τάσεις του design που επικρατούν στον κλάδο της φιλοξενίας δημιουργούν ισχυρές επιρροές στην αισθητική του επισκέπτη. Παρόλο που στα σπίτια τους διστάζουν να προχωρήσουν σε τολμηρές στυλιστικές ή χρωματικές επιλογές, στα ξενοδοχεία που επισκέπτονται οι σύγχρονοι ταξιδιώτες ελκύονται από την εμπειρία που τους προσφέρει μια μοναδική ατμόσφαιρα.

ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εκτός από έναν αστραφτερά καθαρό χώρο με ωραία θέα, οι νεότερης ηλικίας ταξιδιώτες περιμένουν να ακούσουν την ιστορία. Θέλουν να μάθουν τι κάνει το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίζετε από τα υπόλοιπα. Γιατί το ξενοδοχείο αυτό είναι διαφορετικό.

Ο ευκολότερος τρόπος για να ανταποκριθείτε, είναι μέσω του design. Επενδύστε στη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας που θα απαντά στις απορίες –και αναζητήσεις- των πελατών σας. Οι αυθεντικές ιστορίες και οι αυθεντικοί χώροι δημιουργούν αξέχαστες εμπειρίες και μετατρέπουν τους πελάτες σε πιστούς πρεσβευτές σας.

ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Η σύγχρονη κοινωνία των social media αποδέχεται μόνο την τέλεια εικόνα που θα μπορεί να ποστάρει στο Instagram. Εκτός από το αυθεντικό design, τα brands χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διακηρύξουν τους στόχους και τις αξίες τους. Η ενθάρρυνση των επισκεπτών να μοιράζονται τις φωτογραφίες στα social media, γίνεται βασικό στοιχείο για την προσέλκυση των Millennials που αναζητούν κοινωνική αποδοχή. Ταυτόχρονα, διαφημίζεται και ο ίδιος ο χώρος που αποτελεί το φωτογραφικό σκηνικό. Έτσι, η διαχείριση των κοινωνικών μέσων γίνεται το κλειδί τόσο για το brand όσο και τη διασύνδεση με τους πελάτες.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ

 

Τα επόμενα χρόνια, το ξενοδοχειακό design θα αρχίσει να αντιμετωπίζει ένα από τα πιο ευαίσθητα θέματα της σημερινής κοινωνίας – τη μοναξιά. Ζούμε μόνοι μας, ταξιδεύουμε μόνοι μας, τρώμε μόνοι μας… και αρχίζουμε να αισθανόμαστε… πολύ μόνοι.

Σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν τους ανθρώπους κοντά, ενώ συγχρόνως να τους παρέχουν μια αίσθηση ιδιωτικότητας, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια επανεξετάζουν τους κοινόχρηστους χώρους τους. Για να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες τους να κοινωνικοποιηθούν, πολλά ξενοδοχεία αφαιρούν τα μίνι μπαρ από τις προσφορές τους και αντ’ αυτού επικεντρώνονται στο να μετατρέψουν τους κοινόχρηστους χώρους τους σε χώρους συνάντησης. Πολλοί μάλιστα ανοίγουν τις πόρτες τους στους ντόπιους, οι οποίοι αναμειγνύονται με τους επισκέπτες για να απολαύσουν το λεγόμενο φαινόμενο της «απομονωμένης συντροφιάς».

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Με την τεχνολογία να βρίσκεται παντού γύρω μας, νιώθουμε συχνά χαμένοι μέσα στον αυξανόμενο αριθμό συσκευών και εφαρμογών υψηλής τεχνολογίας. Δεν θέλουμε να εξυπηρετηθούμε από μια μηχανή, αλλά μάλλον να εμπλακούμε σε μια συνομιλία με πραγματικούς ανθρώπους. Η τεχνολογία είναι εκεί μόνο για να εξορθολογίσει τη διαδικασία και να ενδυναμώσει τις ανθρώπινες σχέσεις, όχι να τις αντικαταστήσει.

ΑΕΙΦΟΡΙΑ

Η μεγαλύτερη νέα πρόκληση για τον κλάδο της φιλοξενίας είναι να γίνει πιο βιώσιμη. Από τη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, τη μείωση του όγκου των απορριμμάτων μέχρι ορισμένες μικρές, αλλά λαμπρές λύσεις όπως η επιλογή επαναχρησιμοποιούμενων μπουκαλιών, η υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών, καθίσταται όλο και πιο σημαντική.